Allt för dålig uppdatering!

Hej hej alla grymt fina läsare! Sry för att min uppdatering inte varit den bästa! Men den ska förbättras jag svär! Justja ville bara säga att den nya hedern och designen fixar när jag har alla bilderna som jag vill ha och det har jag inte nu! Sk ta lite bilder på mikey och sen lite bättre och finare bilder på mig. Men snart så! Idag blir det stallet med finaste Sofie som jag säkert lär träffa där! Och sen plugg:( bara en massa skit plugg! Har läxor från veckorna då jag låg men gör hög feber och så! Men men.. Har precis fått en diagnos om möjligt vis närsynt vilket käns sådär! Fast som tur e finns det ju skit snygga glajer! Men ja nu får ni ha det skit bra hejsvejs pöss! Haha såg precis dom fina flickorna som jag alltid ser hahhaha ha det pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0