ÄNTLIGEN!

Äntligen så håller bloggen på att fixas! Sitter faktiskt just nu och försöker lägga ut den nya designen ni kommer inte känna igen min blogg! Fast namnet på bloggen är ju såklart lika! Fast under detta år kommer bloggen sväva över till Veracarlbom.com för att den aplikationen är right on the way better! Men nu är i allafall den nya designen! Pappa ska lägga in den med tanke på at jag inte har ngn aning om hur man gör :P Men det kommer int bara bli en omstart för er även för mig! Nu kommer bloggen få olika "klick" Ni kommer att få läsa min blogg som vanligt!  Och jag kommer skriva som vanligt! Men nu ibörjan så kommrr det kanske att vara lite hackigt med tanke på at designen på blogg.se även kommer ädras när jag gör om hela hemsidan! Därför ska jag nog under det senaste året byta om till Veracarlbom.com för att det kommer att bli mera bloggande! Men nu är iallafall den efterlängtade designen on the way! Jag är skit nöjd faktiskt blev en klassiker men änd min egna klassiker lixom! Men nog om deignen nu kommer nästa fråga som jag ska svara på!
" Vem tillbringade du minst 2 timmar med idag? svar: Richard Mitsell som fyllde år! Grattis <3

Ah hur har eran dag varit? <33

/ Vera <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0