Gäst!!!

Hejsan Svejsan!!!! Jag heter Elise och fick äran att gästblogga här på denna fantastiska blogg! Jag heter iallafall Elise och är 10år. Jag och Vera lärde känna varandra genom ridningen. Först på gustavsberg sen Compass e inte det fantastic??? Vera och Jag har börjat umgås mer och mer. Nu träffas vi ungefär 1-2 ggr i veckan. Om jag fick beskriva Vera så:
V änlig
E gen
R olig
A lldeles underbar!
Det är VERA!!!
Jag beundrar Vera. Hon är lite egen och sånna personer gillar jag.
Okej nu ska jag berätta lite om mig själv:
Jag bor i Saltsjöbaden. Älskar det... Ibland undrar jag om man kan ha ett bättre liv.... Men det finns ett ganska stort hinder. I april förra året hände det en sak som förstörde lite mitt liv. Vi fick reda på att min lillebror hade en hjärntumör. Det var hemskt. JAg kommer ihåg allting. JAg var med min alldeles underbaraste bästa kompis på hennes gympa och kolla. Då ringde mamma och sa att jag skulle vara hemma hos min bästa kompis till 9. JAg undrade varför när jag la på luren. Det fick jag svar på 3,5 timme senare jag hoppade in i bilen det var bara mamma där. Hon grät. Hon berätta det där hemska som jag hatar. Den där j**** saken som satt i min lillebrors hjärna. Hur och Varför? Nog med det! Jag rider som ni hörde och det är mitt allt. Ridnigen ger mig så mkt. Nya vänner som Vera och måånga andra. Sen är det min allra bästa kompis Saga. Hon gör mig till en annan människa. JAg har grymma friends jag menar grymma... JAg är med killar och tjejor som gör mitt liv möjligt. JAg är med de jag vill. JAg kör mitt race. Jag är den jag är och det är grymt tycker jag... Hoppas ni gillade mitt inlägg och min lilla historia Kram o Pöss från Elise!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0