Hej allesammans!

hallo! Idag har det varit stallet all day! NIce! Det kommer nog ta lite tid  med min nya design för Alicia har andra saker att tänka på just nu! Hon ska bara få chilla ett ta! Men min pappa ska försöka hjälpa mig lite granna tanken är att min hedaer ska bli ett bild spel och att bakrunden ska bli i nån ljus färg typ ljus blå, i dont know med tanke på att den måste matcha med headern och headern är inte klar än! Men vi jobbar på nu! Och justja jag måste berätta en sak! Jag har slutat att rida nimbus så mycket! Han börjar bli lite liten med tanke på att jag är 1.62 och han bara är en typ maxad B ponnny! Satt nu går vi över till Mickey boy! Har inte ridit han än men han e så sjuuuuuuukt söt asså! Me love! Men aa bilder kommer snart jag svär! Och sen vill jag också påminna om att det är tävling som avslutas den 7:de Mars vilket är världigt snart! Och sen vill jag också säga att min hemlis snart kommer avslöjas men jag vet nästan ingenting än men lite vet jag! Men jag kan inte säga något om det ändå inte kommer att hända! Men vi hoppas på allt det bästa! Men a nu får ni ha det la bra pöss och kröm frånn Veris! <333

Kommentarer
Postat av: Alicia

Gullunge då! Älskar dej! :*<3

2012-03-06 @ 15:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0