Hollister!❤❤

Hej hej! Har precis vart på hollister och shoppat loss linne tröja tröja och hoodie! Nice Job Vera! Haha idag ska jag också va med Alva spela sims och snacka! Och vet ni vad jag var inne på zara för att köpa loss mitt present kort och såg stor bloggaren Petra! Asså så sjukt Nice! Känslan när man träffar en skit big mode bloggare! Ikväll är det melodifestivalen btw! Vem får er röst? Själv går min till Loreen! Men ja nu käka lite med familjen och sen Alva! Imon kommer älsklingarna hem från sitt fotbolls läger! Shiiiiiiit vad ni e saknade babes! Men men nu får ni ha det bra puss puss!


/ Veris❤❤❤❤❤


P.s bilderna på kläderna kommer! Och titta vad gla jag blev när älsklingen kom gallopernde Mot mej min älskade bebis❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0