Lite allt möjligt!

Hello hello bloggen, Pa har precis slutat satt nu väntar väl nåt annat program och sen så ska jag sova efter det! Har fett mycket imorron ahhh pallar inte! Fast som tur är har jag bästavännerna och läsarna och äskling som peppar upp mig! ah justsja jag kanske borde beräatta lite om Flilip för ni vet ju typ ingenting om han! Så ja..
Han fyller år den 16 Mars och han e bäst på ALLT!! Han är typ den delen av mig som har saknats känns det som iallafall! Han betyder så mycket för mig och jag älskar honom verkligen till 110% Jag kanske har haft en del pojkvänner och jag säger varenda gång att jag älskar den killen, men med Filip så känns det precis rätt och han verkar älska mig på riktigt och han verkar älska mig på riktigt för den jag är! INte för att jag är en ridtjej och en blogg and other stuff, utan för den jag är och för att jag är den jag är och han är alltid ärlig! Säger alltid vad han tycker och är ärlig till 110% alltid.. Han är lixom den delen av hjärtat som alltid slår och som alltid är vid liv! Aldrig sur eller elak eller så utan ärlig och snäll! Ni vet sådär som bara en speciell person kan göra! Han är så sjukt äkta! Kan aldrig sluta tänka på han och det första jag gör på morronen är att jag kollar på mobilen och ser om han har skrivit nåt på skype eller på sms eller facebook eller så och där och där brukar det alltid finnas nåt litet som hej älskling eller så... Älskar han av hela hjärtat! Och asså ändå har jag och Filip inte kännt varandra så himla länge! Vi har fått ap mycket skit som t.ex. Ni är ju typ aldrig med varandra och ni gör ju aldrig nåt med varandra och ni pussas ju aldrig och alla mina kill kompisar är lite skäpptiska mot det med tanke på att dom nog ALDRIG att det skulle bli han och jag! För igentligen vem kunde tro det? Första gången jag såg han tänkte jag bara att ja men han var väl söt men han var typ ingen speciell tänkte jag, jag såg han spela fotboll nåra gånger och vi var på samma fotbolls läger och sen så spelade vi fotboll och sånt och sen började vi chatta på fb och sen så hände det lite saker och sen vips så var vi tillsammans.. Härligt liv asså! Fast asså seriöst shit vilken tur jag har som får ha han som min kille! Han är ba bäst!!!!!!!!!!!! Då jag har varit down eller är down kommer han och säger "älskling hur mår du?" eller nåt sånt!? Och han tröstar mig allttid om jag har varit ledsen eller så! Man blir alltid glad nät man är nära han!! Och man blir alltid pigg när han gör sina stuffs och man typ dör av trötthet! Och seriöst det är få killar som ställer upp för sin flickvän när hon jobbar i stallet 24/7 och när hon verkligen är i stallet varenda dag och jobbar jätte mycket. Men Filip han gör det han gör det varje dag! Fast frågan är om han pallar så länge till! Såklart att han vill träffas och göra saker men jag har seriöst aldrig tid men det ka det bli ändring på sörrni! Han  ponnysarna och skolam är det som kommer gå i högst fokus nu detta år! Han betyder allt och ställer alltid upp! LYfter av lycka varje gång jag hör hans röst! Vi delar mycket! Vi delar glädje och kärlek han älskar mej och jag han det är det som är huvudsake resten skiter jag i! Det är Filip som betyder allt för mig sen vad alla andra säger det spelar verkligen ingen roll alls! Han är prio 1 åsikterna vad alla andra killar ha can get f***t up! Skiter i era fjompiga åsikter filip är min kille inte nåt annat och jag älskar han **** mycket det är det som spelar så mycket roll! Men ah nej jag skulle kunna skriva precis hur mycket som helst men nej nu får det vara stop med det nu ska ni få sova lite satt jag säger natti nu god natt hörrinini <333Bäsat bilden right? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0