Natti

Hej hej! Har ni sett Elise inlägg? Shit lipade tillome! Finaste tjejen med tuffaste livet! Shit hon är så jvla stark asså! Älskar henne! Det är sånna människor man ser upp till och skaffar som förebilder och sånna man lär sej av. Elise är en sjukt cool tjej som har haft det lite jobbigt.. Men Shit vad hon är stark asså hon är verkligen en förebild för mig! Hon är seriöst värd guld! Älskar verkligen henne! Henne ska ni snacka med om ni behöver nån som förstår! Bästaste bruden skojar f*n inte! Men ja hoppas er kväll varit grym! Jag har i allafall haft det skit Kul hemma hos Alva! Men nej ni orkar jag inte mer sleep time! Natti alla fina och betydelsefulla läsare!❤❤❤


Kommentarer
Postat av: Elise ❤

Tack gumman!!! För chansen och allt! Kärlek till dig och alla andra som har stöttat mig. Pöss Elise. ❤

2012-03-11 @ 08:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0