Ture really!

Nu hörrni nu ska jag berätta en sak för er här! Men först lite frågor! Tycker ni att det är viktig att vara känd? Tycker ni att man måste äga minst en egen häst? Är det viktigt att visas lite här och var? I tidningar i bloggar på hemsidor i tv och lite här och var. Om man är super kändis hur många riktiga vänner tror ni att man har då? Och Vrf är man igentligen känd? Jag vet en tjej som är super kändis! Hon heter nellie Berntsson men hon är inte dryg eller osmart eller så hon verkar vara ganska snäll! Men jag har fått skit många mejl där folk skriver " vem är nimbus?" vilka klasser tävlar du i? Vad är det för hemligt med det där du skriver om? Och jag menar det kommer! Jag har ingen blogg för att vara skit känd lixom! Såklart det vore skit kul om jag hade 50 000 läsare men vill man verkligen vara känd? Jag vill men ändå inte lixom! Ni kommer snart få reda på om vad alla dom våra hemliga sakerna på bloggen är! Men jag kan bara säga en sak och det är att med den möjligheten så har alla ryttare chans att veta vem ja e! Men jag är on the Way att få många läsare! Men då måste folk vilja läsa bloggen! Och jag kan ju inte be folk att läsa bloggen eller att kommentera! Men jag kan säga en sak och det är att bloggen blir bara större och större all the time! Men jag har ju fått vissa läsare som t.e.x skriver på mejl att min blogg äger och vissa läsare som skriver att min blogg bara e skit! Alla får tycka vad dom vill men jag har inte en blogg för att bli en kändis utan att folk ska kunna följa mig. Men flera läsare e bara bra!! Satt alla som läser min blogg forsätt läs de. Och få reda på mera om mig och mitt liv! Men det ska bli kul att få se hur bloggen förändras och hur mitt liv förändras! Med möjligheterna som redan börjat dyka upp och alla viktiga personer som kan göra bloggen stor! Men asså jag säger bara tack till er alla läsare som läser! Och jag lovar att ni kommer få reda på vad det hemliga är snart men först ska jag få veta mer!


Kommentarer
Postat av: Irma

ja du har rätt!!! fin blogg du har här ;) kom ihåg att du nämnde det ;) kramkram Irma!

2012-03-02 @ 18:12:27
Postat av: Elise ❤

Så jävla bra Vera!!! Grymt. Älskar din blogg ❤❤❤

2012-03-03 @ 20:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0