Veracarlbom.com

Jaha då var det bästämt dåra! Verakramizz.blogg.se kommer inom närmsta månaden sväva över till Veracarlbom.com och anledningen till att det blir .com är för att spaceshipet på .se kostar pengar och vi har redan köpt .com då jag fick en privat mejl adress [email protected]  som ni kommer kunna kontakta mig på när hela nya designen kommer! Fast jag funderar på om jag ska skita i att lägga upp den nya designen här och göra det direkt på den nya bloggen. Vad tycker ni? Jag känner mig så mycket som en i mängden här! Visserligen så älskar jag blogg.se då den är så gaaaalet lätt att förstå men jag kan ju göra en egen hemsida som jag kan förstå ännu bättre! Men jg behöver verkligen råd asså! Jag behöver råd ifrån mina grymma läsare som läser min blogg och peppar mig till tusen! <333 Asså ni älskade läsare! Det är så sjukt kul att blogga när ni skriver gulliga mejl kolla bara här lixom:

Hej Vera!
Jag heter Saga och jag har läst din blogg under typ några månader nu. Jag älskar dig och din blogg. Du verkar så sjukt peppande och du verkar vara så äkta. Jag rider också och jag var och kollade på dig när du tävlade på nimbuz på stall compass. Det var jag som vinkade som en galning..... Jag tycker du äger på att rida och du har sån sjukt bra sits!!! Och sen undrar jag en sak...  Skulle inte jag kunna få ditt nummer? Jag skulle så sjukt gärna vilja träffa dig och du skulle kunna hjälpa mig med ridningen kanske.. Men ja hoppas att du ser detta och svarar ha det så bra kram från Saga.
asså shit this girl i love! Kärlek till henne asså! Så sjukt glad när jag såg detta mejl! Ens första ffan lixom! Såklart att hon fick numret vi har snackat 2 gånger! Och vem vet vi kanske träffas på nästa tävlin :D Asså hon var ju så sjukt söt! Jag grät seriöst när jag såg det! Blev lixom rörd! Och sen så var det ju mitt första fan också vilket gjorde mig extra glad! Så sjukt söt asså!

Saga om du ser detta så ska du veta att du e så sjukt snäll och söt och gullig! Vore en ära att få prata med dig igen!



Älskar mina läsare ni betyder jätte mycket och ni är seriös värt guld hela bunten! <3333 älskar er jätte mycket!!! <3333 puss puss



/ Veris<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0